У лісовій школі


Міні-заняття з використанням елементів
розвивального курсу «Логіка світу»

Мета: розвивати логічне мислення, кмітливість, увагу, спостережливість;  перевірити вміння дітей  рахувати й відраховувати предмети в межах п’яти, уточнити уявлення про геометричні фігури, закріпити вміння розрізняти їх і використовувати, розв’язуючи логічні завдання; з’ясувати вміння дітей орієнтуватися у просторі; вправляти у  вмінні доводити свої думки, аргументуючи судженнями. 

Демонстраційний матеріал:
чарівна скринька з різнокольоровими конвертами, білочка (іграшка), «чарівні куби», «чарівний мішечок», магнітна дошка, повітряні кульки.
Роздатковий матеріал:
Набір геометричних фігур, гра «Неуважний художник», роздатковий матеріал, прості олівці.
Хід заняття.
Вихователь: Сьогодні, діти, нас запросили до школи, але не простої, а лісової. А хто нас запросив ви дізнаєтесь, коли відгадаєте загадку:
Червонясту шубку має,
По гілках вона стрибає.
Хоч сама мала на зріст
Та великий має хвіст,
Як намисто, оченята,
Хто це? Спробуй відгадати?
                                                         (Білочка)
Вихователь: Молодці! Правильно відгадали.
1.      Психогімнастика.
Ви за руки всі візьміться,
Один одному всміхніться.
Тож часу не гаймо
У дорогу вирушаймо.
(Під ялинкою на пеньку сидить білочка, біля неї чарівна скринька)
Діти: Добрий день, Білочко!
Білочка: Добрий день, малята, любі хлопчики й дівчатка.
Вихователь:
Білочка Мілочка -
Добра господиня.
В неї є горішки,
Шишок повна скриня.
Ось метнула білочка
Заховалась в скриньці
Це вона готує
Нам усім гостинці.
(Білочка дістає зі скриньки кольорові конверти).
Білочка: Діти, ви хочете потрапити до лісової школи?
Діти: Так.
Білочка: Тож влаштовуйтесь зручненько і слухайте гарненько:
Лісові звірята сьогодні забарились, бо в них дуже багато справ, вони готуються до зими, тому вони залишили вам свої завдання, хочете дізнатись які? Виберіть, будь ласка, конверт.
2.      Конверт жовтого кольору „Завдання від Зайчика”
Дидактична гра „Неуважний художник”
Вихователь: Давайте, діти, з допомогою геометричних фігур завершимо картину, яку малював художник. (Одна дитина біля дошки, інші за столами викладають геометричні фігури в потрібні місця).
Білочка: Молодці!
1.      Синій конверт від Білочки.
Дидактична гра „Збери гриби і горішки”
Гриби треба прикріпити на шнурки, а горішки зібрати в корзинки. Дівчатка – вішають гриби. Хлопчики – збирають горішки так, щоб їх було порівну в двох корзинках. (на килимі з використанням кубів)
2.      Діти вибирають червоний конверт „Від Ведмедика”
Звірята по лісі гуляли і заблукали. Допоможіть звірятам знайти свої домівки. (Робота з олівцями). На дошці 4 будинки із зображенням геометричних фігур і 3 тварини. (Логічне завдання)
1.      Синій конверт від Білочки.
Дидактична гра „Збери гриби і горішки”
Гриби треба прикріпити на шнурки, а горішки зібрати в корзинки. Дівчатка – вішають гриби. Хлопчики – збирають горішки так, щоб їх було порівну в двох корзинках. (на килимі з використанням кубів)
2.      Залишився останній конверт - він „Від Лисички”.
Білка: Лисичці подарували на день народження 3 повітряні кульки. Вона бігала, стрибала і впала. А кульки полетіли, залишилися лише ниточки. Лисичка пригадує, які були кульки.
Робота за столами.
Перша кулька не синя і не червона (жовта).
Друга кулька не жовта і не червона (синя).
Третя кулька не жовта і не синя (червона).
Вихователь: Давайте, дітки, надуємо лисичці нові повітряні кульки.
Дихальна вправа „Надуємо кульку”.
Білочка дякує дітям за роботу, дарує їм корзинку горішків.
Підсумок
Вихователь: Діти, чим ми займалися у лісовій школі? Які завдання найбільше сподобались?
Ой, дітки, що це таке? (повітряні кульки накриті скатертиною). Це подарунок від Лисички. Який у вас настрій? Нам час повертатися в садочок. Давайте подякуємо звірятам.
- До побачення.


Комментариев нет:

Отправить комментарий