Мета: Сприяти розвитку пізнавальної та
рухової активності, підтримувати
бажання дітей обстежувати і
порівнювати іграшки, навичок словотворення
зорової уваги.
Виховувати бажання співпереживати,
виявляти емоційну чутливість,
дотримуватись правил під час гри.
Формувати вміння правильно
сприймати словесну інструкцію, вчити виді-
ляти загальні ознаки іграшок,
подібне та відмінне, встановлювати законо-
мірність, продовжуючи візерунок,
запропонований вихователем.
Закріпити знання про кількісні
поняття: «один», «багато», уміння спів
від
носити іграшки за розміром, визначати і називати їх
кольори та форму,
використовуючи геометричні фігури,
як еталон.
Збагачувати словник іменниками,
прикметниками, дієсловами, вчити ут-
ворювати нові слова за допомогою
суфіксів.
Матеріал: іграшки котика та рибок, сачок, відерця, 2 кошики
для м’ячиків,
м’ячі великі і малі, чарівний місточок,
квадрати на кожну дитину, миска з
водою, календарики із зображенням котиків.
Хід заняття
Діти
заходять в групу, вітаються з гостями. Вихователь звертає увагу на засмученого
котика.
- Діти,
погляньте, наш котик чимось засмучений. Він голодний, хотів упіймати мишку, але
не зміг. Давайте нагодуємо котика.
- А що котик
любить їсти? (відповіді дітей) .
- Так, рибку,
ковбаску, пити молочко. А найбільше наш Мурчик любить рибку. Ось, погляньте, у
нас в групі є маленький ставок, давайте наловимо рибки для котика.
- Діти, підійдіть
до ставка, подивіться скільки багато риби у ньому плаває.
- Як ви думаєте, чим
можна ловити рибу? (сачком).
- Діти, а ловити рибку будемо таку, яку попросить
Мурчик.
- Катя, упіймай найбільшу рибку для
котика.
- Сніжана, а ти - найменшу.
- Юля
спіймає рибку з цяточками на спині (молодець).
- Давид, упіймай будь ласка рибку, на
якій немає смужок.
- А Юля спіймає для котика червону рибку.
- Ось, погляньте,
скільки рибки для котика ми наловили.
- Діти, скільки у
відеречку рибки? (багато).
- А чи всю рибку
ми з вами зловили? (відповіді дітей).
- Скільки
залишилося? (одна).
- Діти, цю рибку
Мурчик хоче зловити сам. (Котик намагається зловити рибку, намочує лапку).
- Ой, погляньте,
котик замочив лапку і плаче. Не плач, котику, зараз ми тобі допоможемо. Ми
зараз для нашого котика простелимо килимок, він на ньому ляже і висушить свої
лапки.
- А складати
килимок будемо з геометричних фігур.
- Як називається ця
фігура? Якого вона кольору?(відповіді
дітей).
- Щоб скласти
килимок, потрібно уважно подивитись на фігури і покласти їх одну за одною.
(Діти, викладаючи килимок самостійно, дотримуються
закономірності).
- Подивіться,
який гарний килимок ми виклали. Сідай
котику та суши свої лапки.
- Діти, ви любите
гратись? А чим любить гратись котик, знаєте?
- Підійдіть, будь
ласка до мене, подивіться, які іграшки в кошику? Якої вони форми? Кольору? Як
можна гратись з м’ячиком? (відповіді
дітей).
- Граючись з
м’ячиком, ви повинні пам’ятати, що можна брати тільки один м’ячик, класти у кошик і тільки тоді, повертатись за іншим.
(Діти доганяють м’ячики, кладуть маленькі у
маленький кошик, а великі - у великий.)
- Діти, погляньте, у мене в «чарівній
торбинці» теж є м’ячики, тільки вони чарівні. Ми з ними зараз пограємося. Для
цього станьте всі в коло.
- Маленький
м’ячик допоможе нам зменшувати слова:
Заєць – зайчик
Вовк – вовчик
Лисиця – лисичка
- А великий
м’ячик допоможе збільшувати слова:
Котик – кіт
Мишка – миша
Каченя - качка
- Діти, давайте
пригадаємо як ми допомагали котику?
(На згадку про себе, котик дарує фото своїх друзів).
Комментариев нет:
Отправить комментарий