Магія чисел і музика




Мета:  Сприяти розвитку музичних здібностей через музично-математичну
             діяльність, розвивати  в дітей елементи  логічного мислення.
             Виховувати бажання брати активну участь у всіх видах музичної
             діяльності на занятті.
             Вправляти дітей в розрізненні кількісного та порядкового рахунку від
             одного до п’яти (прямого та зворотнього).
             Викликати в дітей радість, задоволення від участі в грі.


Матеріал та обладнання: ширма, лялька-рукавичка поросятка,
              площинні геометричні фігури для лялькового театру, музичний центр
              та аудіо записи, геометричні фігури за кількістю дітей.

Попередня робота: Розучування розспівки «Луна», розучування пісні «Лічба
              від одного до п’яти» (слова  і музика А.Литус), таночка парами «Весела
                       полька».
Хід заняття  
Діти під марш заходять до зали , вітаються з музичним керівником та гостями розспівкою.
Муз.  керівник (співає)
Добрий день, малята! Хлопчики й дівчата!
Діти (співають)
Добрий день!
Муз. керівник
Діти, подивіться, до нас сьогодні прийшли гості. Давайте привітаємось з ними і заспіваємо «Добрий день!»
Діти (співають)
Добрий день!
Муз. керівник
Діти, я хочу дізнатися, з яким настроєм ви прийшли сьогодні на музичне заняття. Якщо він у вас гарний – підніміть руки вгору і поплескайте. (Діти плескають).
- Чудово, бачу нам легко буде займатися.
На ширмі, плачучи, з’являється порося Наф-Наф.
Муз. керівник
Ой, а хто це завітав до нас та ще й плаче?
Наф-Наф
Я поросятко Наф-Наф. У мене є два братики – Нуф-Нуф та Ніф-Ніф. І сьогодні я прийшов, щоб попросити вас про допомогу.
Муз. керівник
Добре, добре, поросятко, але спочатку заспокойся і розкажи нам, що ж сталося?
Наф-Наф
Ви знаєте, хто нам з братиками руйнує будиночки?
Діти
Вовк.
Наф-Наф
Правильно. Але вовк сказав, що більше не буде нас чіпати, якщо ми знову побудуємо собі будиночки. Та  вовк поставив одну умову: всі три будиночка повинні бути різними. А як це зробити ми не знаємо.
Вихователь
Діти, давайте допоможемо поросяткам. Підкажіть, чим можуть відрізнятися будиночки?
Діти
Розміром, кольором, формою…
Вихователь
Давайте спробуємо для кожного поросятка обрати будиночок за формою.
Муз. керівник
Але спочатку і ви, діти, і ти, Наф-Нафе, відгадайте мої загадки про геометричні фігури. Потрібно не просто називати геометричну фігуру,  але й знайти її на килимку і високо підняти вгору.
Загадки про геометричні фігури.
Муз. керівник
Молодці, діти, гарно впоралися із завданням.
Зі словами «Один, два, три, чотири, п’ять, вмієм дружно рахувать»  
на ширмі з’являються геометричні фігури – круг, квадрат, трикутник.
Квадрат
Хто з дітей нас гарно знає?
Трикутник
Хто старанно нас вивчає?
Круг
Ми фігури найгарніші,
З нами жити веселіше.
Квадрат
Щось не чую, друзі, я,
Як звучить моє ім’я?
Діти
Квадрат.
Трикутник
Ну, а я хто, відгадайте,
Ім’я швидко називайте.
Діти
Трикутник.
Круг
Я для вас найкращий друг
Хто скажіть я, діти?
Діти
Круг.
Муз. керівник
Діти дуже гарно вас знають і вони це показали, коли відгадували загадки і шукали вас.
Трикутник
Молодці, діти, а щоб ви нас краще запам’ятали, ми вам заспіваємо пісню.
Пісня геометричних фігур
Поросятко
Гарна пісня, тепер я точно знаю, якої форми нам з братиками будувати будиночки.
Муз. керівник
А наші діти не тільки гарно вас знають. Вони ще й вміють гарно рахувати, і навіть знають про це пісеньку. Та перед тим, як вам про це заспівати їм, потрібно підготувати горлечко.
Розспівка «Луна»
Муз. керівник
Ну а тепер пісенька про те, як гарно ви вмієте рахувати.
Діти співають пісню «Лічба від одного до п’яти».
Поросятко
Яка гарна пісня. Діти, мені вже потрібно йти будувати будиночки із своїми братиками. А вас, Круг, Квадрат і Трикутник, я прошу йти зі мною до моїх братиків Нуф-Нуфа та Ніф-Ніфа, щоб вони теж гарно вас знали, і вовк  більше ніколи не буде нас зачіпати.
Трикутник
Ну, що, братики, підемо?
Круг
З радістю!
Поросятко
До побачення, діти.
Фігури (разом)
До побачення!
Діти
До побачення!
Муз. керівник
Діти, а зараз я хочу дізнатися, чи залишився у вас такий настрій, який був на початку заняття?
Якщо він гарний – піднімайте руки вгору і плескайте в долоні. (Плескають).  Я пропоную вам свій гарний настрій продемонструвати у веселому таночку.  Для цього ставайте парами, тобто по двоє.
             Діти виконують танок «Весела полечка».
Муз. керівник
Діти, з ким ви сьогодні зустрілися на занятті? Як ми допомогли для Наф-Нафа? Яку пісню співали? Що найбільше сподобалося?
(співає)
До побачення, малята, любі хлопчики й дівчата!
Діти (співають)
До побачення!

Комментариев нет:

Отправить комментарий